ny design

ny design ful jag vet, men ska fixa bloggen när jag orkar. om du inte ser den tryck F5. ♥

lägsta statestken

hej.
Alla tar typ bprt sina bloggar.. det kanske jag också gör... för asså anars kommer jag att ha tre bloggar, lite mycket. slutar kanske med denna, och ägnar mej åt dem andra två, http://alvaocornelia.blogg.se/ och http://flickoorna.blogg.se/

bloggar där exakt som jag hra gjort här, lite mer.

men jag kanske inte tar bort bloggen. tar iaf PAUS.

puss



vem sa att jag var normal?

.

hejhej!
Till middag så åt jag kyckling med bullgur. mmmummmss!

ska fixa ny design, förrästen. trött på denna som jag har nu. eller inte trött, men gillar den inte... hehe...


idag var det vanlig skoldag, vi läste eldens hemlighet och lite så.

men, nu så går jag, och fixar header till min, Lindas, Alvas och Jossans blogg. kram ♥



och för er som har missat, så har Justin färgat håret mörkbrunt - snyggt tycker jag.

godnatt

nu hoppar jag i duschen.

Vet ni? Selma bet mej under ögat, så nu är jag vit där..

men hon är förlåten.

men det är klart att jag är lite rädd för henne nu. för det gjorde asont.

men nu ska jag duscha och sen sova. puss ♥



okej, bilden blev FUUL. haha. men man kanske ser att det är lite rött? under ögat där jag har födelsemärkena är det..

aja, hörs och ses. puss ♥

NU SÅ SKA JAG ÄTA MIDDAG SÅ HEJDÅ


VIKTIGT!!!

till Linda, Alva och Hannah:

Alva: om du har en bil på dej och mej, dej och hannah eller dej och linda, skicka den till mej på facebook!
Linda: om du har en bild på dej och mej, dej och Hannah eller dej och Alva, skicka den till mej på facbook!
Hannah: om du har en bild på dej och mej, dej och Alva, eller dej och Linda, skicka den till mej på facebook!

VIKTIGT!!

p.s gör det idag! ( Måndag ) för bilden är till headern till våra blogg! ♥

hhaha, ni läsare, strunta i det där, för det var inte til er... hihi, ni får veta när det är klart. kram.


selma ska på promenad.. NU!

-

hola bebisar ♥

tjaa!
Idag har skolan flytit på, det har vart kul.
skulle ju hem tidigare för tandläkarn, och när jag kom hem så ringde jag mamma. då hade tydligen jag fått byta tid..
men det var ingen idé att gå tbx till skolan, så jag fick sluta lite tidigare! yey.

men vet ni? jag, Hannah, Linda och Alva.s ska fixa en blogg! läääs den! ♥
men det ska vi göra idag och imorgon, den blir klar i veckan.

aja, nu så ska jag äta lite mellanmål och ta en promis med Semlan. så, herrå! ♥


smoothie

hello.
åt nyss lite frukost, smoothie...
skola idag.. hmmm... bra eller inte? en bra grej är iaf att jag ska till tandlänkaren två, så får sluta tidigare. nanannana!

nu har jag och min kompis Cornelia fixat en blogg tillsammans! kolla in den, läs, kommentera och följ den! tryck här

juste! har bytt design nu, som ni kanske ser. det blev inte så bra, så jag ska fixa en ny stilmall och lite så. men designen behåller jag ett tag tror jag. om du inte kan se min nya design, tryck F5.

men nu så måste jag borsta gaddarna och sen ta mej till skolan. så ni får ha det så bra! KRAM ♥





Justin Bieber tröjan på idag.. hehe.. ♥

dålig uppdatering

hejsan, förlåt att jag inte uppdaterat sän i morse :O
men jag gick till Alva, vi bakade muffins och spelade sims. sen så skulle jag ju ha bowlat med Cornelia, men det gick inte frö att det gick bara att boka bana sent. så då gick vi och badade istället. när jag kom hem fick jag jätteont i huvudet, så jag kännde att det kanske inte hade vart så bra att gå på gymnastiken..
så den skippade jag. jag tror att det var min förkylning, jag har vart förkyld i helgen.

men ja, sen har jag inte orkat. men jag går på gymnastiken imorgon, för nu är jag pigg som en ko! haha nejdå.

men jag hör av mej imorgon! puss ♥


Att kunna behålla sina vänner, är en större konst än att vinna dem.

tjenare cornelia här hemma hos mig... jag hade inte någe att göre så jag skrev ett inlägg på alvas blogg. jag har bett om lov om ni undrar... ja jag ville bra skriva att alva du är: En väldigt bra kompis och du är söt, fin och har ett jätte bra sinne för humor :P och du är jätte snäll!!!!!!!!!!!!!<3<3

Alva.s

hej, drar till Alva.s nu, sen så blir det antagligen bowling, hörs later. puss <3

blev inte bowla igår..

hejsan!
förlåt att jag inte bloggade igår, men vi kom hem tre på natten från min faster, som vi firade farmor hos...
ringde igår om bowla, jossan och Cornelia kunde, men när vi kom dit så var det nå jäkla tävlingar där.
så vi gick och fikade på tösses! vi hade jättemysigt och jättekul!
Måste göras om!
jag ringde Cornelia igår också, om hon ville bowla. men hon var icke hemma just då. så vi ska göra det idag, jag traste wille och hon.
RUULIGT!
eller vi ska försöka om vi kan boka bana...
men...... jaa...... nu har jag inget mer att skriva, så ni får ha det så bra så hörs vi senare!
puss

bowla.

nu ringer jag till Alva.s Julia och Linda och kollar om dom vill bowla med mej idag. fick lust att göra det... för vi skulle inte till moster, det är för blåsigt och hon bor i Stockholm.
men jag hör av mej när jag kommer hem från bowlingen! om det blir nån då.

kram ♥


Cora



älskar dej ♥

fixar en egen sida där jag kommer att sälja smycken.

rubriken säger allt... http://www.smyckenbyalva.n.nu/

frukost frukost jaa frukost det är braa

ska äta frukost typ nu, men vill bara säga hej, ny dag, osv osv..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer... det ända jag vet är att vi ska till Farmor i kväll.
men nu på morgonen vet vi inte.. vi får se.
men nu så ska jag äta och sen fixa mej. borsta tänderna..
vi hörs senare!
kram.



Luigi är så söt ♥

jag fryser och orkar inte borsta tänderna.

säger godnatt nu. men jag orkar inte borsta tänderna. nu vet ni det också, för jag kommer inte att göra det, haha.
men jag gör det imorgon. tänker inte ta bort sminket heller. fööör trött. tänker bara dra på mej pyamas, och sen sov sov sov sov sov sov.. zZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz ZZZZZzzzzzzzZZZZZzzzzz           

hahha... skulle kolla hur det såg ut när man gjorde olika.. xd

jaja. nu måste jag sova. hörs imorgon, men kanske inte på morgonen, för ska kanske till moster i Stockholm på morgonen, annars va med Julia och Linnea.

Farmor och moster fyllerår imorgon, men berättar mer imorgon. puss ♥



ohlalala

kom nyss på att jag inte har ätit upp allt godis. altså har jag imorgon också! nananannananaaa! ♥ hihihi, jjag är bäst! nej, ni är bäst! ♥ hahahahha... jhFHFJFOWifFHGHhgrt5hrikb dnfjnvkbnkdfnbdbk nötkorv!

det var en gång två muffinsar som satt på en bänk.
då sa den ena:läste du det där i tidningen?
den andra: nej, jag kan inte läsa!

HAHHAHA kom på den i fjällen ^.^

Just believe and your dreams come true ♥



om jag bara tror på det, så kommer det att hända. ♥

It´s a big, big world. It´s easy to get lost in it..♥

It's a big big world (World),
It's easy to get lost in it,
You've always been my girl, Oh,
And i'm not ready to call it quits,
We can make the sun shine in the moon light,
We can make the grey clouds to the blue skies,
I know it's hard,
Baby believe... me...

That we can't go nowhere but up,
From here,
My dear,
Baby we can go nowhere but up,
Tell me what we got to fear...

We'll take it to the sky pass the moon to the galaxy,
As long as you're with me Baby
Honestly (Honestly),
with the strength of our love,
We can't go nowhere but up...

It's a big big world (World),
And i'm gonna show you all of it,
I'm 'a lace you with pearls (Oh),
From every ocean that we've swim in...

We can make the sun shine in the moon light,
We can make the grey clouds to the blue skies,
Yeah I know it's hard,
Baby believe me (Oooh)...

That we can't go nowhere but up,
From here,
My dear,
Baby we can go nowhere but up,
Tell me what we got to fear...

We'll take it to the sky pass the moon to the galaxy,
As long as you're with me Baby,
Honestly (Honestly),
with the strength of our love,
We can't go nowhere but up Nowhere but Uuuuuh whoaa-p ,
Whoa,
Whoa,
NOwhere but Uuuuuh whoaa-p,
Whoa,
Whoa...

http://www.elyricsworld.com/up_lyrics_justin_bieber.html
Baby we were underground,
We're on the surface now,
We are gonna make it girl,
I promise,
If you believe in love,
And you believe in us,
We can't go nowhere but up...

That we can't go nowhere but up,
From here,
My dear,
Baby we can go nowhere but up,
Tell me what we got to fear...

We'll take it to the sky pass the moon to the galaxy,
As long as you're with me Baby,
Honestly (Honestly),
With the strength of our love,
We can't go nowhere but up (Uppp),
Whoa,
Whoa,
Nowhere but up,
Whoa,
Whoa,
Whoa,
Nowhere but up,
Whoa,
Whoa,
Yeah,
Nowhere but up,
Yeah Yeah...



jag, julia, linnea och mamma i parken.

var på långpromenad med Selma för några timmar sedan. vi kastade pinnar, åkte på hala isen, klättrade i klätterställningen ( Selma åkte rutchelkanan! vet inte om det stavas så då men..) det såg kul ut.. haha. och så gjorde vi fina snöänglar, eftersom det snöade här i Norrtälje idag.
när vi hade gått där lääääääääääääääänge så gick vi hem till Julia och Linnea och fikade. vi spelade ett jätteroligt spel som heter med andra ord. och så lekte vi med deras katt Luigi.

sen gick jag hem och nu sitter jag här i min säng med datan i knät.

facebook laggaaaaaaar. när jag trycker på det så kommer blogg.se upp? whaaat? mysko.. aja, ska försöka fixa det nu.

ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, eller nej, kommer att blogga mer ikväll, har inget annat att göra såå... <3

ni får lite snygga bilder...

 



är man normal så är man...


hahahhahahahha julias katt i våras!

det var en dag då jag hade brutit foten. jag tog mej ut med Hannah på tomten och fottade Julias katt som vi träffade på. här är några fina, roliga och härliga bilder vi fick.


hannah, vad kul vi hade! och vad fin du är. ♥

HAHHAHAHA, bästa bilden?

jag... klaga inte, jag hade nog inte borstat håret..?





några bilder blev lite suddiga, men skitsamma. vi hade kul.

blogglust

hej jag heter alvA fjelltröM och jag är 321042985075 år jag har inget att skriva så hejdå eller nej jag vill inte sluta skriva juste så jag ska säga att nu är som bästa i värden utan er inget jag hejdå puss.

hahaha..... fick lust..

trastes "killkväll"

Kom hem från skolan runt tre, sen gick jag på promenad med selma. lååång promenad. ikväll så ska Traste ha killkväll här. men typ tre killar. och jag får såklart inte vara med. haha.
tänkte att jag skulle sova hos ngn kompis, men orkar inte. är jättetrött. ikväll ska jag bara äta godis och sova. mycket bloggning lovar jag! ♥

Idag i skolan så hände typ inget särskilt..  vi fick sluta kanske 3 minuter tidigare, haha.
sen inget mer. noll. hehe..

Min dag har gått fort, nu är det HELG! ♥ like.

mhm, vad ska jag skriva nu då? haha..

ni får bästa bloggarna top 7, enligt mej. ( ingen ordning )

http://nellieberntsson.se/
http://ebbaliindgren.blogg.se/
http://grahnensliv.blogg.se/
http://hannahmarsvin.blogg.se/
http://sagavarnamnet.blogg.se/
http://justindrewbieber.blogg.se/
http://malvinaporsmyr.webblogg.se/

flera, men kommer inte på så många fler just nu.. ♥



ful bild

Justin Bieber



Bilden från Januari i år.

hemma från gymnastiken.

hejsan!

kom hem från gymnastiken typ nyss, å nu sitter jag och kollar på Sveriges mästerkock. ska göra det nu, så vi ses senare eller i morgon!

kram. ♥



coolast i backen ♥

Happy


:)

Alvaaaaaaaaaa S ([email protected]) om designen klar.:
Neeeeeej Inte den där bilden på mig! Byt ut den eller ta bort mitt ansikte! Jag ser ju ut som en skursvamp!
Svar: jo men snälla! den är ju rolig ju!
12 Januari, 18:41  
Hanniz ;D om designen klar.:
NAJS !!!
Haaaa deeen!
Snygg bild vid "Kompisar" hehehe...

See ya! <3

/hannizfluffifluff ! Med söt grädde ! ;)
Svar: hahahha, jaa tänkte det, men kan du kanske sätta in den?

ses imorgon! / Alva med sur grädde. haha nejdå :)
12 Januari, 17:54

hahahh

Cornelia berg om Selma selma selma...:
Hahahahaha xD
svar: Hahahhahah xP
12 Januari, 17:14  

designen klar.

färdig med designen nu, men går icke bra att ladda upp den... ni kan få en smyg titt:



ver den okej? elelr har ni bättre förslag?

någon gullig människa kanske kan hjälpa mej att göra en?

puss ♥

statestiken börjar bli bättre!

NI ÄR SÅ BRA !♥ ÄLSKAR ER ♥
nu har jag faktiskt ganska hög statestik, tack vare er! ni äger! varända en av er! ♥

Idag har det bara vart en bra dag. har haft roligt hela dagen!
Vi hade NO, SO, EA, Idrott, mera kommer jag icke på... och så rast då såklart.

Just nu så kollar jag lite bloggar, har mina favoriter... ♥
ska snart äta lite mellis också, sen fixa ny design, som jag kanske inte kan lägga in idag, får se.

jo, har en liten fråga. Ni läsare, vad heter era bloggar? ( om ni har blogg ) vorre lixom kul att läsa om er också, som ni läser om mej..

vorre kul, och jag kan länka er också, gör gjärna länkbyten, säg bara till!

kram kram ♥

Sveriges mästerkock.

sitter i soffan med familjen och ska kolla på sveriges mästerkock. mysigt ♥

idag har det vart en bra dag, helt vanlig skoldag.
men nu så ska jag kolla, ni får ha det bäst!
kram ♥



thihi...

Selma selma selma...

glömde byte namn på videon..

bilder från fjällen.

mini bild? haha, fattar inte varför det blev så..
det var inte alla, men några. laddar upp en skojig video med Semlan, snart.
ha det så bra, puss <3

mot Alva å Linda ♥

hejhej ♥ ska till Alva.s och Linda nu. så vi hörs och ses! ♥

blääää

nån som vill hitta på någe idag?

igentligen orkar jag inte, och jag måste ha styrka sen. men ändå. jag har trååååk!!


FUL FUL FUL FUL BLOGG.

hej, för låt att bloggen är asFUL just nu.

ska fixa det, lovar.

men jag vet inte riktigt hur man gör, men ska fixa det. jag ska jag ska jag ska jag ska.

love you ♥

hejdå julgranen..

dags att säga hejdå till vintern. typ.
snön borta, granen plockas bort, julpynt försvinner och pepparkakshuset är sönder. jag tog sönder det. hihi.

mhm,  idag var det tänkt att gå på hund café med Semlan, men det var stängt... så det gör vi på Lördag ist.
idag så ska jag vara hemma. om ingen ringer och vill hitta på nåt. annars kanske jag ringer, om jag får tråkigt.
haha, intresant va?

aja, nu så orkar jag inte skriva mer..

men laddar upp bilderna senare, asså från fjällen. och så ska ni få Selma videon, och lite annat sköjj.
men nu så ska jag ladda upp bilderna och de.

då:



nu:



<3

har vart i bilen hela dagen,

hej!
förlåt att jag inte har bloggat alls idag. men jag har inte vart hemma eller så, jag har suttit i bilen. visst, jag hade ju kunnat blogga från mobilen, men det funkar ju typ inte...

hoppas att ni har haft en bra dag iaf. min har gått väldigt fort. men det har vart bra! och jag har haft värdens bästa tid i fjällen!
jag har haft jättekul! ♥

bilder kommer i morgon. och det LOOOOVAR jag! orkar inte nu..
idag kommer jag gå och lägga mej ganska tidigt tror jag. för vill ju vara pigg och så imorgon. och sen är det ju skola på Tisdag!

längtar faktiskt lite. det ska blir kul att träffa alla kompisar osv.

vet ni? Selma tog sönder sin hundkorg som hon har i bilen medans vi åt lunch, ( på vägen, asså på en resturang... )
så när vi kom tbx så var hon lös i bilen... så vi fick hålla koll på henne när vi var på väg, så att hon inte klev ut ur bilen, fast hon gjorde det ändå ibland, då fick vi lixom putta in henne.. aww, hon e så gullig. ♥

aja, nu så ska jag úpp och kolla på teve eller nåt, herrå! ♥











2010-2011 ♥

bästa dagen i fjällen..!

hejhej, idag har jag haft JÄTTEKUL .♥

det har verkligen vart bästa dagen här i fjällen.
vi har åkt skidor, fikat, ätit lunch, och ja. det har bara vart bäst!

hahha, har en jättekul video på Selma som jag laddar upp när jag kommer hem. för vi åker hem imorgon, men på tisdag börjar ju skolan.... det betyder högst tre inlägg per dag typ...
aja, ni får syå ut! haha, nejdå. ♥
just nu så sitter jag med ansiktsmask i ansiktet, har nyss duschat.

saknar er där hemma! puss ♥

puss ♥  puss ♥ puss ♥ puss ♥puss ♥ puss ♥puss ♥ puss ♥puss ♥ puss ♥puss ♥ puss ♥puss ♥ puss ♥puss ♥ puss ♥ hihihi



jaa.... hehe...

♥☻☺♠♣♦○◘•

håll in Alt, tryck på 3 som är åt höger, asså dom som bara finns på stora datorer. tryck på den 3 gånger medans du håller in alt. det blir ett M.... thihihi! ♥

jajajjaajja, vi har lekt en lek, eller vad man ska säga. vi härmade varandra, asså vi barn härmade dom vuxna, och tvärtom. hahahhahahh, jättekul! prova. ☺

mhm, men nu så orkar ja inte skriva mer. eller ska nog hitta på någe då men... puss på er! ♥




tog bilden med mammas och pappas kamera, på nyår såklart. mammamamamammamam papappapapapapap! puss ♥

blubb blubb

tjola flöjt!

sitter här i soffan och ska kolla på bloglovin. kommer säkert ha typ 19274893726587325931275+346896438 händelser.
haha.. kanske inte då, men typ. har inte vart inte på ett år.. hahahhahahahhaahha, bara skojjar.

men aja, ha det så bra puss gurkor! hihi. ♥


liten Alva.. ♥

mamma å Cornelia har gästbloggat som ni ser..

trolololololo!

mammma skrev förra inlägget, och Cornelia det innan. ville bara säga det så att ni vet. puss ♥


mamma har ordet ♥

Dax att peppa... Alva börja steppa ;) jag vill ha med dig i morgon... Hilding hägrar ♥♥ puss å kräm du är frän och det är den lilla gäst bloggaren Corre oxå ♥♥

HEJ HEJ <3

hej hej det är alvas kompis cornelia som gästbloggar här. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu... ja, vi sitter här i stugan och kollar på datorn och lite så. hm... ja har inte så mkt mer att skriva så herrå<3  nu vet ni hur jag ser ut men här kommer en bild på såklart på alva också

what?

tjobreeeee.

har gjort två mobilinägg, men jag kan inte se dem? kan ni??

Aja, just nu är familjen berg och handlar, mamma ute och går med semlan, och vi andra ( jag traste och pappa ) bara chillar.

idag har vi ju åkt skidor, ganska okej, men jag fröööööööös! och så hade jag ont i foten också...

ikväll så ska vi äta pizza. men innan ska vi basta, ha ansiktsmask och jag ska har styrka och stretsch.

jaaaaa.... vet inte mer vad jag ska skriva. men ni får ha det så bra!

hör av mej senare eller i morgon. puss ♥


kolla mitt hååååår! det hade jag typ i tvåan, trean och ett tag i fyran. sen klippte jag mej såhär:


fattar inte hur jag kunde... men jaaa.... det där hade jag i fyran och typ halva femman. sen lät jag det växa ut lite längre:


ja, det hade jag inte så länge. sen klippte jag mej ännu kortare, till hakan...


strunta i mitt ansikte då... men ja, ni ser. och såhär kort hade jag i slutet av femman. sedan har jag bara låtit det växa hela sexan. nu är det såhär:



såhär har jag typ nu jö... ska spara ut till det första typ.. ♥

nu har alla kommit hem, så herrå! ♥

Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejvhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

hehehe... jaduu...

vad gör ni? jag sitter här med Cornelia och kollar på teve eller nåt.
vi är ganska trötta, och vi ska åka skidor imorgon, i vemdalsskalet. najs bajs. thihihihihi ♥

vill ni höra om vad jag har gjort idag?

Idag har jag vart hemma i stugan med mamma, Cornelia och Kicki, och Selma då.
killarna åkte lite skidor idag, men vi kännde att vi ville vara kvar här i stugan och leka i snön och så.
men vi åkte iaf och fikade på ett café, jag tog en varm choklad med grädde, mammorna kaffe, och Cornelia en hallon smoothie. gött gött. ♥
men där så fanns ett jätte stort schack, som jag och Cornelia spelade på.



sen kom vi hem och spelade tecknet. ( ett kortspel.. )
efter det kom pojkarna hem, och sen gick jag och Cornelia på en promenad med Selmisen ♥ och senare hoppade vi flickor in i bastun. sedan var det tacoooooooooooos!

aja, nu så bara mååååååste jag gosa med Selma. herrå! ♥

bastaaa ♥

tjaa ♥
kom nyss ut från bastun. har haft ett pass med styrka, och stretsch. och sen vare bara att hoppa in i bastun. sååå skönt.
till middag blir det tacos.
Aja, nu så ska jag och Cornelia typ rita top model. så ni får ha det så bra!

kram. ♥


bild från 2011 eller 2010. puss ♥


i fjällen ♥

hejhej!
sitter i fjällen och bloggar från mammas och pappas data.

har ni det bra där hemma?
här är det asmycket snö! ♥ lyckos mej!!
ska ta lite godis snart, men bestämmde mej för en grej.
att alla foton jag tar, dom laddar ja upp när jag kommer hem sen. men det kommer att bli många foton det!

men jaaaaa.... vad mer ska jag skriva?

ha det jättebra. puss ♥

här kommer en bild jag tog igår med mobilen, asså såhär mycket snö äre :



den blev liten då men... <3

in the car..

hejhej! det här är ett tidsinställt inlägg, så att det kanske inte riktigt stämmer.. men typ!
ska snart äta middag, sitter här i bilen med Traste och lyssnar på musik.
vi ska äta på burger king eller max tror jag.
ska nog ta hamburgare... thihi...
vad gör ni då?
ska ni hitta på nåt?
aja, nu så ska jag gå. ha bästa dagen. puss ♥

2010..... hmmmmmm.....

hittade bilder från 2010 på mej. ni kan få se... :)



nu så ska jag fixa det sista, och sen åker vi. ha det underbart här hemma, för nu drar jag till SNÖN!! moahahaha!!


ni är bara bäst ♥


mobilen laddar snart ur... nooo!!

helloo <3

sitter här och kollar på teve.
men måste gå och fixa mej i ordning. även om jag inte har så stor lust.. men...

ni får ha det bäst. puss ♥

gjorde bilden i paint...


thiuhihi... ♥

morgon.

Hello.
vaknade för typ en halvtimme sedan. är så hungrig så jag tror jag dör snart...!
har en följare på bloglovin.. vem är det?
jag...

kom igen, någon av er måste väl ha bloglovin?
idag ser min dag i alla fall ut såhär;
  • klä mej, myskläder. tänker absolut inte ha jeans eller smink idag. nejnej.
  • äta frukost...!
  • borsta tänderna och göra mej i ordning.
  • Ha STYRKA!
  • stretcha. ( stavas hur dååå? )
  • data..
  • lunch
  • packa det sista,
  • kanske blogga, om jag hinner.
  • fjällen, här kommer jag!
jaa, typ så. men inte precis. nu ska jag bara morna mej lite, och sen ska jag ta tag i dagen.
ha jättebra dag. puss.
hahaha... vad roligt vi hade vännen. ♥
p.s min filt luktar paprika...?

skidor.

Hej, sitter i bilen på väg till backen. Ska åka skidor. Ha de bra. Puss <3

beleive <3

Sitter i bilen mot fjällen. Lyssnar på lite musik.. <3 Vad gör ni? Vet inte vad jag ska skriva,.satt herrå!

in the värmestuga.

Heeej, sitter själv i värmestugan. För jag fryser... En jätte gullig kille som typ är 2 år sitter bredvid. Aja, nu ska jag hitta på någe. Puss <3

tidsinställda inlägg.

imorgon så kommer jag ju att åka till fjällen. venne när jag åker, men kommer att komma fram sent, och INTE på fråga att jag bloggar då. då ska jag SOOOVAAA!

men skriver några tidsinställda inlägg, och sen så bloggar jag från mobilen.
promessss <3
men ska ju dit med Cornelias familj, om ni inte visste. det ska bli awesome!
men först så ska jag ha klart denna dag. klockan är halv nio, och jag tänker ha styrka i mins en halvtimma nu. kommer att ha det varje dag nu, för jag vill bli staaark! nejdå, men jag vill klara mej i gymnastiken. det vill jag faktiskt. om jag inte klarar mer, kanske jag blir så besviken på mej själv att jag slutar.. och det får inte hända!
jag älskar gymnastik. och inget får gå fel. sådan är jag..
ja, jag är värkligen sån. jag tänker alltid massor saker. hur allt ska vara. hur mitt hår ska se ut på nyårsafton. jag får bilder i huvudet, på jättesöta lockar.
men det blir aldrig dom där jäkla lockarna som jag har tänkt mej. och då börjar jag böla.
jag är lixom sån. om det inte blir som jag har tänkt mej, ja, då gråter jag.
det bara e så...


dom här två låtarna kom jag att tänka på nu.
i dom här låtarna finns många minnen, jag lyssnade på dom 24/7 för längesen. då när allt var typ perfekt. ♥

moahahaha

just det, ägda alla haters!

såhär var mitt 2011...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hmm... jaa... mycket... men typ som att jag åkte sitlift, jag blivigt galen i Justin Bieber, och mycket mycket mer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?
ja det tror jag... 

4. Dog någon som stod dig nära?
sniff...♥

5. Vilka länder besökte du?
England, tror jag var det ända.

6. Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
vet inte.. fler vänner som jag värkligen kan lite på till 100% har bara några få sånna. och dom älskar jag verkligen♥

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
vet inte... inget speciellt tror jag.

8. Vad var din största framgång 2011?
vad är det?

9. Största misstaget?
Att jag inte var med Sniff så mycket som jag hade kunnat.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bröt foten, och massor små saker ju, men det var värst.

11. Bästa köpet?
massor kläder osv.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
julklapparna, och kanske kläder och lite annat sånt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, men det är hemligt.

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2011?
what? jag vet inte?

15. Var du gladare eller ledsnare i 2011 jämfört med tidigare år?
ledsnare..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
VART MED SNIFF!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
klagat och glömt.

18.Hur tillbringade du julen?
hemma, med släcktingar och familjen.

19. Blev du kär i år?
jaaaa, om jag blev!

20. Hur många one night stands?
?

21. Favoritprogram på TV?
kollar inte så mycket på teve, men jag vet inte..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja, flera.

23. Bästa boken du läste i år?
Justin Bieber- min historia.

24. Största musikaliska upptäckten?
Att jag kom in i musikklass!

25. Något du önskade dig och fick?
justin biebers bok, hans skiva, en klänning, pengar, och mera.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Justin Bieber, att Sniff lever och Justins perfym.

27. Årets bästa film?
never say never..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
jag åkte skidor, och firade med familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja. att Sniff inte dog.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
olika, jag har bytit flera gånger. ett tag hade jag färglad stil, ett tag stor kofta, mjukisbyxor och jumpaskor, och sen min stil nu.

31. Vad fick dig att må bra?
Sniff, Justin Bieber och familj och vännerna. 

32. Vilken kändis gillade du bäst ?
Justin Bieber, såklart!

33. Vem saknade du?
kusinerna, hur många av mina kompisar var förut, Sniff och Justin Bieber.

34. De bästa nya människorna du träffade?
minns inte..

jul och nyår 2011... ♥

Jul



Nyår




jahapp, det var den här julen och dethär nyåret. riktigt bra bådatvå, tycker jag.
förlåt om några av bilderna vart dåliga men... det blev så. jag kan inte vara perfekt. ♥

Staaan.. <3

hejhej, kom hem från stan för typ en halv timme sen?
köpte skidbyxor, skidundeställ, och sockor. eller jaa, mamma köpte... ♥
sen åt vi lunch där också, pappa kom ner från jobbet också åt vi på pizzeria.
jag delade på en taco tallrik med Traste. det var jätte gott! sen så kollade vi efter skor till Traste också.

juste, har glöt att säga en liten grej..
men ska till fjällen imorgon, tar absolut med mej data, så att jag kan blogga.
men jag vill ju inte göra de så mycke. så att jag det kommer inte bli bästa uppdateringen... men iaf många fina bilder! ♥

men nu ska jag packa, och sen ha STYRKA.. aja, tjänar på det! och sen ska jag stretcha ( stvning? ) också.
btw, vet inte hur jag ska klara av att köra flickis när gymnastiken börjar igen. jag kommer inte att våga...
efter som jag bröt foten, och sen blev det lov, så har jag inte tränat på jättelänge :(
saknar alla fina gymnaster. och att få tränaaa!
men hur ska jag våga? känner mej jättenervös.

en till grej som jag får ont i magen av, ATT VI SKA TA SPRUTA I SKOLAN EFTER LOVET !
vill inte! hatar verkligen srutor. det är det värsta som finns. varför kan man inte bara äta nån medecin eller nåt?
jag kommer grina grina grina grina, vägra vägra vägra vägra. fyyyyyy....

men nu så måste jag packa hära, inför fjällen. kommer hem på Söndag.
men somsagt, bloggar där upp också.

kyss ♥


jag i fjällen för typ 2 år sen. pluttig jag var, ♥

hej

idag ser dagen ut såhär:

DUSCHA!
stan,
lunch!
styrka,
data
mellis
NÅT KUL..

det är min dag idag. typ.

vad ska ni hitta på ?

aja, måååste gå och duscha nu, puss! ♥


svaar :)

Cornelia om ny design..:
Jooho jag tycker att den var fin :)
svar: tack :D
02 Januari, 22:17

ny design..

ny design som ni kanske ser.
inte snygg alls, faktiskt.
men ska försöka fixa så att bloggen blir bra. när jag har tiiiiiid...
men medans.
om du inte ser den, tryck F5

puss ♥



såhär ser den ju ut... <3
asså själva headern är snygg, men tycker den vart lite mycket åt vänster...?
aja, får fixa det. lateeer...

har inget att skriva, men...

ASSÅ JUST NU VILL JAG BARA HA EN SYSTEMKAMERA. HÄR BREDVID MEJ, TYP DEN BÄSTA. DET VORRE VÄL KUL?!!?!?!?
JAAAA!!! GE MEEEEEJ!!!


JAG BLIR GALEEEN!♥

hehe

om person beskrivning del 1.:
Aaw tack alva du är också en bra vän och bra på att fota ;) älskar dig ♥ puss puss! :D
svar: tack! :D ♥ älskar dej också! ♥
02 Januari, 17:00

hungrig...

jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är, jag är HUUUUUUUUUNGRIIIIGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fixa lite mc donalds till mej, tack?! ♥

bloglovin

följ mej gjärna på bloglovin ! ♥


långpromenad.

Var nyss på långpromenad med Selma och Traste. och det regnar ute... myyyyyyysigt..?
men det gick bra, vi var nere i parken och hoppade över stockarna.
hon är jättebra!
n uska jag nog ta och spela lite sims...

ha de bra så hörs vi! kram kram! ♥





mys. ♥

thihihi...



thihi, jag i sommras, gud vad jag har föändrats på ett halvår!! ♥

hittade bilden på Hannahs blogg.

,

Du heter: Alva Fjellström
När fyller du år: 3 Mars
Är du singel?
Om fem månader: då är det vaaarmt ute!
Du samlar på: inget...
Gröna eller röda äppel: Gröna..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen, jag pratar med nån i skolan eller så, eller så berättar jag på facebook för typ Linda eller nån sån, men jag är inte arg och ledsen så ofta..
Gillar du golf: vet inte, har aldrig spelat..
Vilken tid gick du upp idag: jag vaknade runt tio, men gick upp halv 12..
Har du sovit i din egna säng inatt: mhm
Har du strumpor på dig nu: nepp
Hur svarar du i hemtelefonen: Hej det är Alva
Hur svarar du mobiltelefonen: Hej det är Alva
Vad ska du göra ikväll: som alla kvällar, teve eller data. 
Vad ska du göra imorgon: Nånting kul..
Var vill du bo när du blir stor: på landet :D
Är det okej att gråta:
såklart..?
När grät du senast: igår
Vilken årstid tycker du bäst om: SOMMAAAAAR!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge bort lite till familjen, köpa saker jag vill ha, och åka utomlands. och såklart försöka träffa Justin Bieber.
Bär du glasögon eller linser: Nepp
När går du upp ur sängen en helgmorgon: va?
Har du piercing: nej, inte äns hål i örat..!
Vill du gifta dig: ja.
Vill du ha barn:
Ja.
Solar du ofta: njaaa..
Gillar du att dansa: kanske är det kul, men jag är inte så bra på det då..
Är du flygrädd?: neeej
Hur vig är du: lagom :)
Vad dricker du helst när du är törstig: vetten!
Vilken är din favoritglass: all glass!
Tror du på ett liv efter döden: ja..
Tycker du om sushi: det är okej :)
Vad äter du helst när du ser på film: godis!!
Bor dina föräldrar tillsammans: jaoo
Har du tandläkarskräck: bara om man ska dra ut nåt eller ta spruta eller så.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll ♥
Vilken ögonfärg har du: grön!
Vilka hårfärger har du haft: blond och brun.
Vad har du fobi för: Spindlar och sprutor. usch.
Kan du vissla: jag har kunnat!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: kanske när Sniff dog.. :(
Biter du på naglarna: gjorde, men har slutat :D
Är du beroende av något: inte precis beroende..
Röker du: Nej!
Brukar du bädda sängen: Nää...
Hur många timmar sover du på en natt: olika, men oftast runt 9.
Senaste bok: Rum 213
Har du kysst någon under den senaste veckan: nej
Vad var det senaste du skrev på msn: Använder aldrig msn.
Önskar du att du bodde någon annanstans: kanske i ett nyare hus.. mitt är lixom över hundra år... och det är sant!
Vem kramande du senast: Selma
Saknar du någon nu: aha, om jag gör ♥
Hur många lampor har du i ditt rum: 3.
Vem ringde dig senast: farmor tror ja..
Vad är du allergisk mot: Inget!
Var du glad igår: både och.
Vad är din favoritfärg: GUUL!
Sminkar du dig: Japp.
Hur ser ditt rum ut: litet, ganska rent, justin bieber överallt..
Känner du dig värdelös: Nej!
Känner du någon som har tagit självmord: nej, som tur är!

person beskrivning del 2.


Cornelia, jag har kännt henne i hela mítt liv. Cornelia är 11 år och går inte i min skola, utan i parksokolan.
jag kommer inte ihåg första gången vi träffades, antagligen för att vi var så små.
Cornelia spelar fotboll på sin fritid, och hon är jätte braaa!
Cornelia är den kompis som jag står närmast. ♥
hon finns alltid där och vi har jättekul ihop.
du är bäst Cornelia!!! ♥♥


Alva, en kompis som började i nollan me mej, och hon hade också jordgubbs mössa... thihi!
Alva är en jättesnäll vän, hon rider, och jag tror hon är jätteduktig.
Alva spelar också cello. och jag tror hon är bra på det med.
jättebra vän Alva. ♥


Josefine, kallas Jossan.
Jossan började i min klass i trean tror jag. och Jossan är jättesnäll och rolig.
Jossan går inte på någon sport eller så, men hon är duktig på mycket. som att rita. jätteduktig.
du är en jättefin vän Jossan ♥


Malvina, kallas malla. malla har jag kännt typ ända sedan nollan, då började vi i samma klass.
men i fyran började hon i Grind. det var jättejobbigt och jag saknade henne.
men vi träffas fortfarnde i bland.
Malla är en jättesnäll kompis, som alltid ställer upp! ♥

fortsätter sen. för nu ska jag äta lunch! ♥

orkar inteeeee...

hej
orkar inte göra något idag. låg och läste till halv tolv, har fortfarande inte ätit frukost, och klockan är 12.20...
men jag orkar iiiiiinnnnnttteeee!
mamma är i stockholm och ska fixa nåt med sin tand, och pappa jobbar. jag tänker bara vara hemma idag, spela lite sims och kolla på teve. och så klart va inne på facebook osv.
tänkte skaffa en facebooksida.
om ni vill alltså? kommer ni gilla den då? ♥
thihihi...
fortsätter med person beskrivningarna nästa inlägg.
ha det bra, puss ♥


HOLA!

tjenna! sitter här med Cornelia, Traste och Wille.
Vi ska ta och rita, jag och Cornan...
asså vi ska rita top model.... thihih.

vad ska ni hitta på mer idag då??

jag ska göra klart person beskrivningarna senare i kväll, när Cornelia och Wille har gått hem, för lixom roligt att kolla på när jag skriver hela tiden.. thihihi ♥

Jaja, nu så ska jag gå. hitta på nåyy roligt nu, så hörs vi. pöss ♥

 Never say never. ♥

2012 ♥

välkommen 2012!!♥

jag ska iallafall göre det här till det bästa året nånsin!
jag har faktiskt några mål:

1. jag ska klara flickis flickis, handvolt frivolt, salto, och lite mer grejer inom gymnastiken.
2. klara moonwalk, lära mej att knäppa med fingrarna och att vissla.
3. vara bättre som person, asså att få bättre själförtroende, vara trevligare, vara mer posetiv, och ta en dag i taget, och se hur det blir.
4. få nya vänner..
5. bli modigare. ( våga prata med okända personer, sjunga inför andra, osv.. )
6. baka en gång i månaden minst.. :D
7. VARA MEJ SJÄLV!

det är några av mina mål.
har ni några mål? asså nu menar jag inte nyårslöften, det är en annan sak. för ett löfte, det låvar man, och det här är mål, som man åtminstonde ska försöka klara av. man har inte lovat det, men man ska försöka.
stoooooor skillnad..

nu ska jag ta och vara lite social. ha det bra!
hör av mej senare idag, puss ♥

juste! fortsätter med person beskrivningarna senare! ♥



liiten bild men... gick inte att ändra storlek... ?


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu